Sva moja putovanja + DOBITNICA DARIVANJA

Dugo sam razmišljala da li da napišem ovaj post zbog eventualnih negativnih komentara, ali moja ljubav prema putovanjima je ipak prevagnula. Jedna stvar koju morate da znate o meni je da sam rođena na koferu. Volim putovanja, i to od bilo koje tačke A do bilo koje tačke B. Ja vam opisati ne mogu moju sreću kada sjednem u auto, avion ili bus. Kažu da bolujem od tzv. wanderlusta, a ja se ne bunim :D
Ovo neće biti post o baš svim mojim putovanjima, ali sam spomenula sva koja bi vama mogla biti zanimljiva.

Statistički podaci na TripAdvisoru kažu da sam posjetila 62 grada i 19 država. Mogu reći da sam obišla veći dio Evrope, a kao želja su mi ostali Skandinavija, Prag i Amsterdam, za koje se nadam da ću uskoro ispuniti :) Amerika mi je također velika želja (New York i Disneyland najviše), ali to će vjerovatno pričekati sa realizacijom. Možete primijetiti odstupanja u stilu i boji kose, to je zbog toga što sam u dosta ovih gradova bila nekoliko puta.

P.S. Slijedi mnooogo slika :D

Beč

Počinjem sa omiljenim gradom na svijetu. Iako sam bila u ljepšim, ovo je po meni najsavršeniji grad za život i nadam se da ću nekada i biti stanovnik istog. Prvi put sam ga posjetila sa 12 godina, a nakon toga sam se u prosjeku svake godine vraćala u njega i svaki put me ostavi bez daha. Preporučujem da posjetite predivne dvorce Schonbrunn i Hofburg, odličnu šoping ulicu Mariahilferstrasse, najstariji zabavni park u Evropi Prater, muzej voštanih figura Madame Tussauds, te mnoštvo prelijepih parkova. Primijetit ćete da iz Beča nemam sliku sa plavom kosom, pa u septembru idem opet u ovaj divni grad da tu grešku ispravim :)

Berlin

Glavni grad Njemačke me nikako nije oduševio. Previše sivila, betonskih zgrada i premalo historije za moj ukus. Ali imaju Primrk, so that's good :)

Minhen

Minhen je po meni grad sa puno više duše od Berlina, ali definitivno i sa ljepšom arhitekturom. Brojni muzeji, katedrale, pivnice, ali i moderne građevine kao što je olimpijski kompleks i BMW muzej će vam sigurno oduzeti dah.

Friedrichshafen

Ovaj gradić na tromeđi Njemačke, Austrije i Švicarske sigurno nije top destinacija, ali meni je jedan od dražih putovanja. Išla sam na razmjenu učenika i imala sam odlično društvo, ali domaćini su nam pokazali mnogo toga. Ovo je grad gdje se prave cepelini, krasi ga prelijepo Bodensko jezero, a zbog blizine smo posjetili i vodopade Rajne u Švicarskoj i prelijepe planine u Austriji.

London

Grad koji mnoge najviše oduševi mene nije. Ne znam da li da krivim vrijeme, previsoka očekivanja ili neadekavatno društvo, ali jedino što je mene u Londonu oduševilo je Camden. Oduševilo me je to šarenilo i miks svih subkultura koje su kod nas misaoni pojam. Definitivno moram opet otići u glavni grad Engleske i popraviti utiske :)

Beograd
 Nama najbliža metropola koju iz meni nepoznatog razloga puno ljudi ne posjeti. Obožavam ovaj grad, iako nikada ne bih mogla živjeti u njemu. Nazvala bih ga kolizijom istoka i zapada - to je ogroman i moderan grad, ali sa tipičnim balkanskim mentalitetom. Ne znam ni koliko je to dobra kombinacija, ali Beogradu niko ne može osporiti ljepotu. Obavezno proštetajte Knez Mihailovom, Kalemegdanom, odmorite se na Adi Ciganliji i posjetite Kuću cveća.

Budimpešta
Ovaj putovanje mi je neočekivano bilo jedno od ljepših, te je vjerovatno nadmašilo i ono u Rim i Pariz. Iako sam prije ovog putovanja bila još dva puta u prijestolnici Mađarske, putovanje od prošlog decembra je nadmašilo sve do sada. Dobar šoping, odlično društvo, božićni duh i relativno kratka vožnja su zaista bile šlag na 2013. godinu :) Toplo bih preporučila (zavejani) Trg heroja, šetnju Vaci ulicom, obavezno krstarenje Dunavom, te penjanje na Citadelu. Čitav post iz Budimpešte možete pročitati ovdje.

Basel

Putovanje u Bazel je bilo jedno od zamornijih - od sastanka nisam stigla ništa fino da razgledam, kiša je pljuštala i prtljag je zakasnio. Ali ovaj grad..Ovaj grad je kao nacrtan. Sve zgrade su oslikane, šetnja pored Dunava vam pruža predivan pogled, a puno malih ulica vam pruža bezbroj mogućnosti za hodanje. Zbog izgubljenog prtljaga gotovo da nemam fotografija, pa mi morate vjerovati na riječ (ili guglati) ;D

Pariz

Šta reći o gradu ljubavi, a da već nije rečeno? Sve što vam obećavaju, Pariz i ispunjava. Ostala sam zaljubljena u ovaj grad i već razmišljam kako ću se vratiti tamo. Notre Dame, Trocadero, Ajfelov toranj, Champs Elysee, Latinska četvrt, Versaj, ne znam šta me je više oduševilo. Isplatilo se patiti u autobusu i ovog trenutna bih sve ponovila. Disneyland je priča za sebe, mislim da u životu nisam bila sretnija i komotno sam mogla preplakati od sreće čitav dan. Post i vlog iz Pariza možete pogledati ovdje.

Chambley + Verdun

Ovo putovanje je definitivno najupečatljivije i najneobičnije u mom životu. Naime, išla sam na skup letećih balona u francuskom gradiću Chambley koji se održava svake dvije godine. Pored letenja u balonu sam posjetila i grad Verdun, Metz, rekreaciju starog grada, vjerovatno svaki spomenik verdunske bitke, rezervat sa pticama, kamp iz Drugog svjetskog rata, adventure park i nevjerovatnu predstavu sa light efektima. I da, smrzla sam se u sred jula. A ja mislila da se ljudi šale kad su mi rekli da ponesem jaknu :)

Brisel + Brugge

U februaru ove godine sam imala govor o dječijem raku u Parlamentu Evropske Unije, tako da mi je to pružilo priliku da posjetim ovaj lijepi grad. Velika je razlika između starog dijela grada koji je sastavljen od prelijepih 'Ivica i Marica' kućica i ostatka grada, koji je velika hrpa betona i stakla. Definitivno svako može naći nešto za sebe :) Brugge je grad na sjeveru Belgije kojeg nazivaju i Venecijom sjevera jer je izgrađen na kanalu i ukrašen velikim brojem mostova koji se podižu kako bi brodovi prošli.

Luksemburg

Vožnja Luksemburgom u kabrioletu i razgledanje ove minijaturne države me je ostavilo bez daha :) Definitivno nije destinacija koju ljudi biraju za odmor, ali nekada u životu je morate posjetiti :)
Na posljednjoj fotografiji možete vidjeti mjesto u gradu Šengen sa kojeg se vide tri države - Njemačka, Francuska i Luksemburg.

Kan + Nica + Monaco

Nažalost, deficitarna sam sa slikama sa Azurne obale jer su nas vodiči bezosjećajno izbacili tamo u 2 ujutro, a kome je tada do slikanja? :D Dobro, meni jeste, ali fotografije nisu za javnost :D

Venecija

Prvi put me ovaj grad nije oduševio, ali već drugi put sam se zaljubila. Moj topli savjet je da sami prošetate mnoštvom uličica i mostića i izgubite se. Gubljenje u Veneciji je poseban doživljaj :)

Verona

Verona me je osvojila (kao i ostatak Italije), ali ponajviše zato što me podsjeća na moju voljenu Pulu. Obavezno proštetajte rutu od Koloseuma do Julijine kuće :)

Marostica

Ukoliko želite da posjetite pravi srednjovjekovni grad - zaputite se u Marosticu. Kada uđete u ovaj mali grad u pokrajini Veneto imate osjećaj da ste se vratili u srednji vijek (minus auta :D). Grad je ograđen debelim zidinama na koje se možete popeti, a svake druge godine se ovdje odigrava partija šaha u kojoj su figure za igranje - pravi ljudi :)

Rim

Napokon dolazim i do najljepšeg grada u kojem sam ikada bila (da ne bude zabune, Beč mi je omiljeni, a Rim najljepši :D). Ovo je grad u koji se isplati ići svake godine, ima toliko historije u sebi, odlične hrane, ljubaznih ljudi, odličnih prodavnica...U Rim sam željela otići još otkako sam u petom razredu osnovne škole pročitala Brownove Anđele i demone i grad me nikako nije razočarao (naprotiv, oduševio me!). Post o Rimu možete pročitati ovdje. Ako niste primijetili, obožavam Italiju i mislim da mi je to uz Španiju omiljena država.

Firenca

Još jedan grad u koji su nas vodiči odlučili izbaciti u pola noći, ali što nikako nije umanjilo njegovu veličanstvenost. Nakon što sam pročitala Inferno Dan Browna moram se opet vratiti tamo :)

Barcelona + Valencia
 Iako sam u ova dva grada išla sa jedno tri godine razmaka, evo ih u jednom španskom miksu :D Magičnu Barcelonu je odlično predstavila moja kolegica Marija, pa obavezni pročitajte njen post ovdje. Ja sam u Španiji sretna kao malo dijete, pogotovo zbog jezika koji obožavam i slušati i pričati.

Istanbul
 I za kraj simbolično grad koji je bio moje prvo daleko putovanje. Osam godina nakon toga sam se vratila na mjesto gdje se spajaju Evropa i Azija. Magičan grad koji u meni budi jake emocije i u koji se uvijek rado vraćam. Da je klima manje vrela, bio bi odličan i za život. Čitav post o Istanbulu pročitajte ovdje.

*sve fotografije su moje

Ako ste stigli do kraja, svaka vam čast! :D Znam da ima mnogo slika, i ne baš toliko teksta, ali sam zaista htjela da vam predstavim sve ove predivne gradove.

Pobjednica darivanja je Jelena Bambi/Giveaway winner is Jelena Bambi.

Koji od ovih gradova vam se najviše sviđa? Volite li putopise i želite li da ih više pišem? :D

22 comments

1. uuuuuuuuuuuu koliko gradova, zavidim na kvadrat! :))))

Replies
    1. Ja vjerujem da ćeš me nekada stići :)

Delete
  2. Aaaa, ekstra post i divne slike. Neira svjetski putnik :-) Znas sta sam zapazila na slikama- na vecini njih su ti tu i drugarice, a to je super. Malo ljudi uspije imati i drustvo koje ga moze ispratiti sa putovanjima, neko ne moze jer nema novaca, neko ne moze zbog obaveza na faksu, nema godisnjeg, neko nece zbog momka/djevojke, ovo, ono, hocu reci, zaista je tesko skupiti vise ljudi kada su putovanja u pitanju. Mene se najvise dojmila Italija, posebno Rim, i Istanbul. Mene Istanbul mami odavno, valjda nekad odem, bas bih voljela. Crvena kosa ti krasno stoji baj d vej :-)

Replies
    1. Imam sreću da i moje drugarice vole da putuju kao i ja :D Ali i da one ne žele, imam svoju mamu, ona uvijek hoće da putuje sa mnom :D U Istanbul obavezno što prije idi, grad je baš magičan!

3. Divno. :)
    Malo je reci da obozavam putovanja. Dosta gradova sa tvoje liste sam i sama posetila.
    Jedini koji su mene bas razocarali su Budimpesta i Milano. Po slikama i putopisima sam mnogo ocekivala, a kada sam ih videla uzivo to nikako nije bilo to.
    U Beogradu studiram i na sat vremena mi je od kuce, ali ga nikako ne volim. Ni polozaj, ni ulice, a tek ljudi i mentalitet mi bas uopste ne odgovaraju.
    Definitivno naj, najlepsi na citavoj planeti mi je Pariz i najveca zelja mi je da tamo provedem makar koju godinu na usavrsavanju posle faksa. Iz Rima sam se vratila pre par dana i, iako ne volim Italiju, to mi je drugi najlepsi grad (posle Pariza, naravno). Zatim slede Barselona i Istanbul. Krstarenje Bosforom i pogled koji se pruza je nesto tako divno da ne mogu recima opisati. :)

Replies
    1. Milano mi je također na listi želja :D Meni je u Budimpešti bilo divno zbog društva, mnogo faktora utiče na dojmove o putovanju :D

Delete
  4. Wow, zavidim ti! :D Najviše na tome što si posjetila London. Ne volim kišu ni na fotografiji i ne znam zašto me onda toliko privlači, ali studiram engleski jezik i voljela bih da posjetim Englesku uopšte, a London naročito. Voljela bih da nastaviš sa ovakvim postovima, bar meni su zanimljivi jer volim da putujem i da istražujem gradove i razne kulture. Nedavno sam bila u Berlinu i moram priznati da je mene zaista oduševio. Jedino mi je žao što sam kratko bila tamo i nisam stigla baš sve da obiđem, ali definitivno ću otići još jednom da to ispravim. Italija mi je fascinantna (nisam nikada bila, ali preko filmova i fotografija sam se zaljubila u nju :D ), imam veliku želju da odem u Rim i Veneciju.

Replies
    1. Italija je prelijepa zemlja, ja joj još nisam našla manu :)

Delete
  5. Ja obožavam putopise, uz emisije o životinjama to je praktički jedino što gledam na televiziji! super si ovo složila, jako zanimljivo i nije predugo.

ReplyDelete
  6. odlično, zavidim ti na količini posjećenih mjesta, meni je recimo London odmah legao i mogla bih tamo živjeti :) a inače sam jako malo putovala :/

7. Obožavam ovakve postove, a ovaj je posebno lijep jer si uspjela da "strpaš" mnogo lijepih gradova u jednu priču.
    Posjetila sam neke od spomenutih, a najdraži mi je definitivno Rim. Grad, hrana, mentalitet, kultura, sve njihovo mi odgovara, voljela bih da idem tamo svako proljeće.
    A od ovih koje nisam posjetila, a spomenula si ih, definitivno bih voljela posjetiti London i Brisel.

Replies
    1. Ja ne znam stvarno koji bi mi grad mogao skinuti Rim sa trona :)

Delete
  8. ok mišljenja su razlicita i ukusu naravno pa mogu donekle shvaiti za Berlin da te nije dojmio mada rec da nema dovoljno historije mi je opet čudno al dobro možda si isla u kišovitom periodu i nisi vidjela punu ljepotu, mada jest vise underground cool grad nije toliko ušminkan, al za London da te nije oduševio nikako ne mogu shvatiti, London jedna od najljepših najuzbudljivijih lokacija na svijetu i tebi se svidjela jedna ulica?! to mi je smješno iskreno, i meni je Španija po među najdraža, ali jos sebi ne mogu doc za London :D

Replies
    1. U Berlinu historija doseže do unazad 60 godina i većina je se vrti oko Drugog svjetskog rata i Hitlera, što nije moja šolja čaja :) Već sam gore spomenula da dojmovi sa putovanja zavise od mnogo faktora, pa ću ja morati opet u London da popravim utiske. Vjerujem da će drugi put biti bolje :) Ali kada ga uporedim sa Rimom, Parizom, Barcelonom itd. po mom mišljenju se ne mogu ni porediti :)

Delete
  9. Divan post! Podsjećaš me na mene sa tim putovanjima. :D Ja ne dijelim tvoje oduševljenje sa Bečom, previše je "utegnut" za moj ukus. Ali historija mu jeste fantastična.

Replies
    1. Nisam osjetila tu "utegnutost", ja sam baš stekla dojam opuštenosti i balkanizma sa dozom zapada :D

Delete
  10. Ti si bogata devojka, koliko si samo različitih kultura i pejzaža videla. Po mom mišljenju to je pravo bogatstvo., pogotovo što si imala drugarice sa kojima si to mogla da podeliš. U Parizu sam bila, prelep grad stvarno, najviše me je oduševio Disneyland, kao i tebe. Sledeći put ako budeš išla nemoj propustiti odlazak u Parc Asterix, slično kao Disneyland, ali dosta bolji i prilagođeniji mladima(adolescentima). Divan post, želim ti da posetiš New York :)

Replies
    1. Ja putovanja smatram najvećim bogatstvom i istina je ono što kažu "putovanja su jedina stvar koju platite, a čine vas bogatijim". Hvala na preporuci, baš idem googlati park :)

Delete
  11. wow! svaka cast! uzivala sam u ovom postu! :)