Putopis - From Paris with love + VLOG!

Mnogo kasnim sa ovim postom, ali čekala sam da dobijem sve videe da mogu napraviti Vlog! :D Bilo je pomalo teško naviknuti se na to da hodamo kroz Pariz i pričamo sa kamerom, ali već pred kraj prvog dana smo se navikle. Želim se zahvaliti svojim curama koje su na moje veliko iznenađenje vlogovanje prihvatile odlično i što su bile dio istog. I naravno što su me podsjećale da snimam kad sam zaboravljala :D Htjela sam napraviti odvojen vlog za Disneyland, ali jednostavno nisam stigla, pa ću editovati post kad bude gotov. Evo ga i moj prvi Pariz vlog, nadam se da ćete uživati:

U Pariz smo putovale u organizaciji Sol Azura. Sa njima sam išla i u Rim, i prezadovoljna sam organizacijom. Hotel je bio odličan za tu cijenu, vozači su bili brzi, a vodič je bio nevjerovatan i pored toga što je imao sve historijske informacije u rukavu, uvijek je znao gdje se nalazi najbliži McDonalds :P

Dan 1

Putovanje do Pariza je zaista dugo i moja donja leđa još osjećaju posljedice, ali pomoglo je što smo pravili pauzu od nekoliko sati u Minhenu. Mogu reći da me je ovaj grad iznenadio svojom ljepotom i da mi je jako drago što sam ga posjetila. Vidjeli smo centar grada sa svim njegovim znamenitostima, a onda smo posjetili i BMW izložbeni salon, kao i Olimpijski kompleks.

Dan 2 smo proveli u putu od Minhena do Pariza (koji sam ja prespavala). Smjestili smo se u hotel i imali nekoliko sati da se spremimo (četiri žene u sobi, ni 6 sati nam nije bilo dovoljno :D). Prvu večer smo sa vodičem obišli Notre Dame i Latinsku četvrt, a kasnije smo mi same prošetale do Sorbone.

Dan 3 smo odlučile da iskoristimo u samostalnom razgledanju Parizom. Meni jednostavno nije to to ako ja ne uzmem kartu u ruke i sama se snađem u metrou :D Obišle smo trg Concord, Champs-Elysees,Trijumfalnu kapiju, Trocadero i skoro umrle od sreće kad smo vidjele Ajfelov toranj :D O šopingu neću ni da pričam, nismo stigle ni do Trijumfalne, a već smo završile u H&M-u :D

Dan 4 smo provele u predivnom dvorcu Versaj koji je udaljen dvadesetak kilometara od Pariza. Prošetale smo kroz dvorac i njegove ogromne vrtove koji zaista oduzimaju dah. Dan smo nastavili obilaskom Luvra i Opere, a zatim smo išle na krstarenje Senom koje se ne treba pustiti :D Gdje me vidite sa mobitelom, znači da vlogam :D

Dan 5 je najljepši dan mog života! :D Mogu reći da sam za svoje godine mnogo putovala i vidjela mnogo toga, ali nema mjesta na svijetu koje je ljepše od Disneylanda! Od samog ulaska sam skakutala od sreće i nisam znala gdje bih prije gledala. Naravno, ništa nije prošlo bez Minnie ušiju čijom kupovinom sam započela ovu predivnu avanturu! Čak nas ni kiša nije omela u našoj namjeri da probamo što više atrakcija. Dan smo zaokružili sa Disney paradom, slikanjem sa Mikijem (koje smo čekale sat vremena) i nevjerovatnim light showom na kraju.

Dan 6 i 7 smo proveli u putu prema kući, sa pauzom od nekoliko sati u Salzburgu. Tu se nismo puno slikali jer, hej, 2 dana u autobusu su učinila svoje :D

Sve u svemu, Pariz me je oduševio (iako mi Rim nije skinuo sa trona) i ovo je bilo jedno od najljepših putovanja u mom životu. Nismo stigle vidjeti ni djelić onoga što se treba vidjeti, ali to nam samo daje razlog da se opet nekada vratimo :)